
Το πρωτοποριακό πλήρως αυτοματοποιημένο κατάστημα e-branch της Τράπεζας Πειραιώς στη Λ. Αλεξάνδρας, επισκέφτηκαν σήμερα (3 Νοεμβρίου 2107), η πρέσβης της Μ. Βρεττανίας στην Αθήνα κυρία KateSmith και οι πρόεδροι του Ελληνοβρεττανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου κυρία Άννα Καλλιάνη και κύριος Αλέξανδρος Turner.
Εκ μέρους της διοίκησης της Τράπεζας Πειραιώς τους προσκεκλημένους υποδέχθηκε ο διευθύνων σύμβουλος κ. Χρήστος Μεγάλου. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της Τράπεζας κ. Στέφανος Μυτιληναίος παρουσίασε τις καινοτόμες εφαρμογές και τον τρόπο λειτουργίας του e-branch και ενημέρωσε τους παρευρισκόμενους για τις διευρυμένες δυνατότητες που προσφέρει στους πελάτες η καινοτομία και οι νέες τεχνολογίες στις καθημερινές συναλλαγές.
Μετά την επίσκεψη – ξενάγηση, ο κ. Αλέξανδρος Turner επεσήμανε ότι το e-branch αποτελεί «ένα διαμάντι τεχνολογίας και καινοτομίας».
Παρουσιάζοντας την νέα αντίληψη για τις τραπεζικές συναλλαγές που υλοποιείται μέσω του δικτύου των e-branch ο κ. Μυτιληναίος τόνισε πως έχει πετύχει να προσφέρει «καινοτομία για όλους και όχι καινοτομία για λόγους εντυπωσιασμού και αυτό φαίνεται από την αποδοχή των πελατών, ιδιωτών και εταιρικών που επωφελούνται από τις ευκολίες που παρέχει αλλά και από το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στις λειτουργικότητες που διαθέτει το e- branch στα άτομα με ειδικές ανάγκες και ειδικότερα σε εκείνους με προβλήματα όρασης και ακοής και οι οποίες υπερβαίνουν την εξυπηρέτησης του κλασικού καταστήματος.
Σημειώνεται ότι σήμερα λειτουργούν τρία πλήρως αυτοματοποιημένα καταστήματα του δικτύου e-branch της Τράπεζας Πειραιώς στο Χαλάνδρι, στους Αμπελόκηπους και στο εκπτωτικό χωριό McArthurGlen και σύντομα θα δημιουργηθεί ένα ακόμα στη Θεσσαλονίκη.
Οι συναλλαγές στο διευρυμένο ωράριο λειτουργίας των e-branches (και το Σάββατο) καθιστούν δυνατές συναλλαγές που μέχρι πρότινος δυσκόλευαν εν γένει τη λειτουργία, κυρίως των επιχειρήσεων. Τέτοιες είναι η εξόφληση πληρωμών προς συνεργάτες και προμηθευτές με απόλυτη αμεσότητα μέσω μετρητών ή επιταγών, αλλά και η κατάθεση ημερήσιων εισπράξεων με άμεση πίστωση εταιρικών λογαριασμών. Ιδιαίτερα θετική είναι και η ανταπόκριση πελατών μεγαλύτερης ηλικίας που εξοικειώνονται γρήγορα με τις αυτοματοποιημένες συναλλαγές.
Τα ηλεκτρονικά καταστήματα βοήθησαν σημαντικά στην απορρόφηση αναμονής στα ταμεία των κοντινών καταστημάτων. Είναι χαρακτηριστικό πως το κατάστημα e-branch στο Χαλάνδρι, κατά τον πρώτο μήνα λειτουργίας του, συγκέντρωσε το 39% των καθημερινών συναλλαγών σε σχέση με τις συναλλαγές στο κοντινό τραπεζικό κατάστημα, ενώ το 35% των συναλλαγών που διενεργούνται σε αυτά τα καταστήματα (εκτός των συναλλαγών ATM) έγιναν με την πρωτοποριακή υπηρεσία «Ταμίας από Απόσταση».
Αθήνα, 3 Νοεμβρίου 2017