BHCC Job Description | Events and Comms

Events & Communications Coordinator

Περιγραφή θέσης:

  • Συμμετοχή στο σχεδιασμό, τη στρατηγική υλοποίησης και συνολική διοργάνωση business events (δια ζώσης ή διαδικτυακά ή υβριδικά), που απευθύνονται στην Ελληνική και Βρετανική επιχειρηματική κοινότητα και εν γένει αγορά
  • Επικοινωνία με τα μέλη, συνεργάτες, χορηγούς και υποστηρικτές των πρωτοβουλιών του Επιμελητηρίου
  • Δημιουργία μηνιαίου ηλεκτρονικού Newsletter του Επιμελητηρίου (δημιουργία περιεχομένου και επιλογή ύλης)
  • Υλοποίηση επικοινωνιακής στρατηγικής (ενδεικτικά: συγγραφή κειμένων και δημιουργία εικαστικών, briefs / press releases / announcements, κείμενα για uploading σε website, social media κ.λπ.)
  • Έγκαιρη επικαιροποίηση ιστοσελίδας του BHCC και συμμετοχή στο project ανασχεδιασμού της
  • Όποια άλλα tasks κρίνει η Γενική Διευθύντρια προς την υλοποίηση των δράσεων του Επιμελητηρίου

H θέση αναφέρεται στη Γενική Διευθύντρια του Επιμελητηρίου.

 

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Πτυχίο Α.Ε.Ι. ή αντίστοιχος τίτλος εξωτερικού σε Marketing ή Επικοινωνία/PR ή Events Management ή Διοίκηση Επιχειρήσεων
  • Πενταετή εμπειρία σε θέση Communications & Events Management ή/και PR-Marketing ή/και Corporate Affairs
  • Άριστη γνώση της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας σε γραπτό και προφορικό λόγο
  • Άριστη γνώση χρήσης H/Y, διαχείρισης social media accounts και εταιρικών ιστοσελίδων
  • Ομαδικότητα με στόχο την άριστη συνεργασία της ομάδας. Προσαρμοστικότητα, τήρηση χρονοδιαγραμμάτων, crisis management.
  • Στρατηγική σκέψη, κριτική ικανότητα, σημασία στη λεπτομέρεια, δημιουργικότητα, εχεμύθεια.
  • Άριστη γνώση .ppt και διαχείρισης περιεχομένου, συγγραφής κειμένων στα ελληνικά και αγγλικά. Εμπειρία στη δημιουργία ηλεκτρονικών και έντυπων εκδόσεων θα εκτιμηθεί.
  • Γνώση ή ενδιαφέρον ενημέρωσης για θέματα ελληνικής και διεθνούς πολιτικής, οικονομικής και επιχειρηματικής ειδησεογραφίας.
FaLang translation system by Faboba