HSW logo

Η Hellenic Seaways μεγάλος χορηγός του 2ου Συνεδρίου Τουρισμού στη Θεσσαλονίκη, το οποίο διοργανώνουν τα 5 Διμερή Επιμελητήρια στην Ελλάδα

Η Hellenic Seaways είναι η μεγαλύτερη ελληνική ακτοπλοϊκή εταιρεία που δραστηριοποιείται στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών στην Ελλάδα. Έχοντας τα χαρακτηριστικά του αυθεντικού Έλληνα ακτοπλόου η εταιρεία εστιάζει στην παροχή πρωτοποριακών υπηρεσιών, υψηλής ποιότητας με ασφάλεια πριν, κατά τη διάρκεια, αλλά και μετά το ταξίδι των επιβατών. Με περισσότερα από 15 χρόνια παρουσίας στην ελληνική επιβατηγό ναυτιλία, η HELLENIC SEAWAYS διαθέτει στόλο με 18 συμβατικά και ταχύπλοα πλοία και προσεγγίζει 46 προορισμούς στη νησιωτική και ηπειρωτική Ελλάδα, προσφέροντας στους επιβάτες της ολοκληρωμένες τουριστικές υπηρεσίες εν πλω, όντας ο πρεσβευτής της Ελλάδας στον τουρισμό Πιστή στις δεσμεύσεις της για επενδύσεις στην ανανέωση και τον εκσυγχρονισμό του στόλου της η εταιρεία προσέθεσε το 2016, 3 εκ βάθρων ανακαινισμένα πλοία, το HIGHSPEED 7, το HELLENIC HIGHSPEED και το ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ. Είναι αξιοσημείωτο πως οι εργασίες για τα πλοία έλαβαν χώρα στη Ναυπηοεπισκευαστική ζώνη του Περάματος ενισχύοντας την αποασχόληση στον κλάδο. Επιπλέον, η Hellenic Seaways αντιλαμβανόμενη τις ανάγκες της νέας εποχής της πληροφορίας και με βασικό γνώμονα την απλούστευση των διαδικασιών εξυπηρέτησης των επιβατών, προχώρησε, πρώτη στην ελληνική ακτοπλοΐα, το καλοκαίρι του 2015 στην υλοποίηση της εφαρμογής Smart Ticket - Web Check In. Η ανοδική πορεία της Hellenic Seaways τα τελευταία χρόνια και η ηγετική θέση στο χώρο της ακτοπλοΐας αντανακλάται σε μια σειρά διακρίσεων και τιμητικών βραβείων που καθιστούν τους ανθρώπους της υπερήφανους, ενώ παράλληλα ο πήχης τίθεται ακόμη ψηλότερα, έχοντας την συνεχή βελτίωση και εξέλιξη ως πρωταρχικό οδηγό της λειτουργίας της. Παράλληλα, η Hellenic Seaways, ανταποδίδει την εμπιστοσύνη των τοπικών κοινωνιών που προσεγγίζει, υλοποιώντας ενέργειες υποστήριξης και ενίσχυσής τους. Στο ενεργητικό της HELLENIC SEAWAYS υπάρχει μια πληθώρα διακρίσεων και τιμητικών  βραβείων που καθιστούν τους ανθρώπους της υπερήφανους για την πορεία της εταιρείας μέχρι στιγμής, ενώ παράλληλα ο πήχης τίθεται ακόμη ψηλότερα, έχοντας την συνεχή βελτίωση και εξέλιξη ως πρωταρχικό οδηγό της λειτουργίας της. 


Hellenic Seaways is the largest and most well respected company operating in sea transportation of passengers in Greece. The company owns a fleet of conventional and fast ferries (18 ships in total), reaching more than 46 destinations in Greece, both in mainland and the islands. Throughout the years, Hellenic Seaways has become a successful ambassador for Greek tourism, while enhancing national economy and local societies even in the most remote areas of the country. With extensive experience in offering quality services to passengers and safety before, during and after their journey Hellenic Seaways has developed innovative applications such as the “Smart Ticket-Web Check in”, leading the market of sea transportation in Greece. Meanwhile, the company actively supports the Greek economy, by repairing and renovating its vessels in Perama shipbuilding zone and by offering free tickets to NGO’s and local agencies. Hellenic Seaways investment plan for 2016 included the inauguration of 3 renovated ships (HIGHSPEED 7, HELLENIC HIGHSPEED, NISSOS SAMOS) Hellenic Seaways philosophy focuses on respecting passengers, partners, its fleet and the environment. The company is certified since 2000 in accordance with international maritime standards, ensuring the regular maintenance of its fleet and guaranteeing its passengers’ and crew health and safety, as well as the protection and preservation of the marine environment. In recognition of its achievements in the particular areas Hellenic Seaways has been certified and awarded by national and international bodies and organizations such as Lloyd's Register, ISO and RINA.

 

tourism conf 2017GRsm

Δελτίο Τύπου 2ου Συνέδριου Τουρισμού

 Ο Τουρισμός αποτελεί την μεγάλη ελπίδα μας για το μέλλον
2ο Συνέδριο Τουρισμού

Θεσσαλονίκη, 28.03.17 – Τα πέντε διμερή Επιμελητήρια, το Ελληνο-Αμερικανικό, Ελληνο-Βρετανικό, Ελληνο-Γαλλικό, Ελληνο-Γερμανικό και το Ελληνο-Ιταλικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, διοργάνωσαν με μεγάλη επιτυχία το 2ο Συνέδριο Τουρισμού, με θέμα: “Τουρισμός Υψηλής Προστιθέμενης Αξίας”.


Το 2ο Συνέδριο Τουρισμού το οποίο πραγματοποιήθηκε σε μια ιδιαιτέρως κρίσιμη περίοδο κατέστησε σαφές ότι η χώρα οφείλει να προσαρμόσει το τουριστικό της προϊόν ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες ενός έντονα διαφοροποιημένου κοινού με σταθερή παράμετρο την υψηλή προστιθέμενη αξία. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου κατέθεσαν την άποψη τους αξιόλογοι ομιλητές με στόχο να συνδράμουν με τις προτάσεις τους στη διεύρυνση και εμβάθυνση του τουριστικού προϊόντος μέσω μεταφοράς τεχνογνωσίας και ανάδειξης βέλτιστων πρακτικών, όπως επίσης και στην αναβάθμιση της ποιότητας του τουριστικού προϊόντος ώστε να αναδειχθούν οι τομείς εκείνοι που έχουν τις μέγιστες δυνατότητες να δημιουργήσουν άμεσα συνθήκες ανάπτυξης της οικονομίας, υπέρβασης της οικονομικής κρίσης και αποκατάστασης της απασχόλησης.

Ο Πρόεδρος του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, κ. Σίμος Αναστασόπουλος, κατά τη διάρκεια του χαιρετισμού του δήλωσε: “Ο Τουρισμός στήριξε την ελληνική οικονομία στην περίοδο της οικονομικής κρίσεως και αποτελεί την μεγάλη ελπίδα μας για το μέλλον. Οι πολύ καλές επιδόσεις του 2016 δικαιολογούν την αισιοδοξία για ακόμη πιο καλά αποτελέσματα και προδιαγράφουν ένα ακόμη πιο υποσχόμενο 2017 με ρεκόρ αφίξεων που αναμένεται να πλησιάσει τα 30 εκατομμύρια τουριστών και να συνοδευτεί από σημαντική αύξηση των εσόδων. Η τουριστική βιομηχανία” όπως ανέφερε “έχει και μπορεί να προσφέρει πολλά περισσότερα αν καταφέρουμε να επεκτείνουμε την τουριστική περίοδο, αναβαθμίζοντας ταυτόχρονα το σύνολο της τουριστικής εμπειρίας”. Παράλληλα, η υποστήριξη της τουριστικής ανάπτυξης όπως και η διαχείριση της επέκτασης του τουριστικού αντικειμένου σύμφωνα με τον κ. Αναστασόπουλο απαιτούν αλλαγή προσανατολισμού και νοοτροπίας όπως επίσης και τις κατάλληλες δομές και δεξιότητες. Απαιτούν επίσης κατανόηση των τάσεων της διεθνούς αγοράς και το πώς αυτές επηρεάζουν το ελληνικό προϊόν, με εντονότερη σύνδεση του τουρισμού με τον πολιτισμό, την κρουαζιέρα, την υγεία και ευεξία πέραν του κλασικού Ήλιος και θάλασσα όπως χαρακτηριστικά δήλωσε.

Ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Απόστολος Τζιτζικώστας από το βήμα του συνεδρίου, τόνισε ότι ο Τουρισμός είναι εκείνος που φέρνει την ανάπτυξη στην αγορά και τα έσοδα του αποτελούν το νέο χρήμα που μπαίνει απευθείας τόσο στην εθνική όσο και στην πραγματική μας οικονομία. Με αυτά τα έσοδα πραγματοποιούνται νέες επενδύσεις, δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας και παράγεται νέο εισόδημα. “Το τουριστικό προϊόν είναι αναμφίβολα ένα δυναμικό προϊόν που συνεχώς αλλάζει, εξελίσσεται και εξειδικεύεται. Χρειάζεται μία επιθετική πολιτική που να ενσωματώνει γρήγορα τις νέες τάσεις και να απαντά άμεσα στις νέες προκλήσεις όπως η διαφοροποίηση τουριστικού προϊόντος (ανάπτυξη & ανάδειξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού) το άνοιγμα σε νέες αγορές στόχους (Τουρκία/ Ρωσία/ Ισραήλ), η αξιοποίηση σύγχρονων εργαλείων προβολής και μάρκετινγκ όπως επίσης ανάπτυξη συνεργειών και κοινών δράσεων με φορείς του ιδιωτικού τομέα που διαθέτουν άριστη τεχνογνωσία”.

Ολοκληρώνοντας την ομιλία του τόνισε: “Δεν πρόκειται η χώρα μας να πετύχει τους στόχους της στον τουρισμό αν δεν λύσουμε κάποια βασικά θέματα όπως η πολιτική σταθερότητα, η οικονομική ασφάλεια και φυσικά να λείψουν εικόνες αντίστοιχες με αυτές της Ιδωμένης. Αν η Κυβέρνηση αντιληφθεί τα τρία αυτά ζητήματα και προσεχτούν ιδιαίτερα τότε πραγματικά και με δεδομένο ότι οι ανταγωνιστικές αγορές προς εμάς είναι κλειστές, η Ελλάδα δεν θα έχει κανένα όριο στην αύξηση του τουριστικού της ρεύματος. Η Ελλάδα θα μπορεί να ζει αποκλειστικά και μόνο από τον τουρισμό”.


Ο Γ.Γ. Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης του Υπουργείου Τουρισμού, κ. Γιώργος Τζιάλλας κατά τη διάρκεια της κεντρικής του ομιλίας αναφέρθηκε στο στόχο του Υπουργείο για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, στη συμβολή του τουρισμού στην οικονομία, την απασχόληση και στο ΑΕΠ της χώρας μας όπως επίσης και την προσέλκυση τουριστών υψηλού εισοδηματικού κλιμακίου, πάνω του μέσου όρου. “Τα τελευταία δύο χρόνια” όπως χαρακτηριστικά ανέφερε “ο στόχος είναι η Ελλάδα να μπορέσει να αποτελέσει έναν από τους δέκα παγκόσμιους τουριστικούς προορισμούς”. Αναφέρθηκε επίσης στις μορφές Τουρισμού Υψηλής Προστιθέμενης Αξίας όπως η κρουαζιέρα ( φέτος το υπουργείο ήρθε σε επαφή με Προέδρους και Διευθύνων Συμβούλους μεγάλων εταιριών προκειμένου να επενδύσουν στην χώρα), ο ιαματικός τουρισμός (το υπουργείο αναγνώρισε περισσότερες από 100 πηγές προκειμένου να ενταχθούν στα νέα προγράμματα του ΕΣΠΑ και να μπορέσουν να πάρουν κάποιες επιδοτήσεις ώστε να αναπτύξουν τις παροχές τους), ο ιατρικός τουρισμός (συνεργασία ΕΟΠΥΥ, Elitour και ιδιωτικών φορέων, προκειμένου να θεσμοθετηθούν κάποιες προδιαγραφές/προϋποθέσεις ώστε να αναπτυχθεί και αυτή η μορφή τουρισμού). Δήλωσε επίσης ότι για πρώτη φορά το Υπουργείο, θα εφαρμόσει τον Ιούνιο σε πιλοτικό στάδιο, την λειτουργία του συστήματος των δορυφορικών λογαριασμών τουρισμού, ένα εργαλείο πρόβλεψης, σχεδιασμού και στρατηγικής τόσο για την Κυβέρνηση όσο και για τις επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου. Ολοκληρώνοντας την ομιλία του επικεντρώθηκε στα νέα προγράμματα ενισχύσεως της τουριστικής επιχειρηματικότητας και της τοπικής αυτοδιοίκησης, ύψους μεγαλύτερου των 300 εκ. ευρώ τα οποία θα περιλαμβάνουν προγράμματα για την ίδρυση νέων επιχειρήσεων για όλο το φάσμα του τουριστικού κλάδου, όπως επίσης και προγράμματα ύψους 25 με 30 εκ. ευρώ για τους δήμους οι οποίοι περιλαμβάνουν ιαματικές πηγές και θέλουν να αναπτύξουν και εκσυγχρονίσουν τις υποδομές τους, δήμους οι οποίοι έχουν ανεκμετάλλευτα δημόσια ακίνητα και θέλουν να αξιοποιηθούν για τουριστικούς σκοπούς όπως επίσης και την ανάπτυξη μικρών υποδομών οικοτουριστικού χαρακτήρα σε παραρεμάτιες, παραλίμνιες και παραθαλάσσιες περιοχές.

Ο Γ.Γ., Elitour - Ελληνικό Συμβούλιο Ιατρικού Τουρισμού, κ. Πάρις Κοκορότσικος τόνισε ότι ο ιατρικός τουρισμός στην Ευρώπη αποτελεί το 25% της παγκόσμιας αγοράς ιατρικού τουρισμού, με 2.600.000 επισκέπτες το χρόνο με την Τουρκία και Κροατία να αποτελούν τους δύο νέους αναπτυσσόμενους προορισμούς για επισκέπτες ιατρικού τουρισμού στην Ευρώπη, ενώ η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων όταν πρόκειται για σοβαρά περιστατικά υγείας. Κατά την διάρκεια της ομιλίας του έκανε μία ειδική αναφορά στην Τουρκία, η οποία έχει ένα ανεπτυγμένο δίκτυο με 43 πιστοποιημένα νοσοκομεία και 657.000 τουρίστες υγείας ετησίως από 105 χώρες αποτελώντας αντικείμενο μελέτης. Το αποτέλεσμα αυτό προέκυψε από συντονισμένη δράση του Υπουργείου Τουρισμού, το οποίο έδωσε πρόσβαση στον κλάδο της υγείας στις σημαντικές εκδηλώσεις/συνέδρια/εκθέσεις στο εξωτερικό, με την ενίσχυση του Υπουργείου Οικονομίας και τις ξένες τράπεζες, οι οποίες συνεισέφεραν σε όλη αυτή την προσπάθεια. Η Ελλάδα έχει ήδη ξεκινήσει να δρομολογεί πολλά από τα παραπάνω αλλά ακόμη βρίσκεται σε αρχικό στάδιο. Τα πλεονεκτήματα της Ελλάδας είναι το υψηλό επίπεδο ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας και το διεθνώς αναγνωρισμένο επιστημονικό προσωπικό, ο υπερσύγχρονος ιατροτεχνολογικός εξοπλισμός, αλλά και οι ανταγωνιστικές τιμές, σε σχέση ιδίως με την ποιότητα του προσφερόμενου προϊόντος. Αντίθετα, τα αδύναμα σημεία της χώρας μας αποτελούν η χαλαρή υποστήριξη από το κράτος, ο χαμηλός βαθμός δικτύωσης με διεθνείς brokers και facilitators ιατρικού τουρισμού, η μη οργανωμένη προβολή της χώρας ως προορισμού ιατρικού τουρισμού και το γεγονός ότι δεν έχουν αναπτυχθεί δίκτυα συνεργασιών μεταξύ τουριστικών και μεταφορικών επιχειρήσεων, επιχειρήσεων φορέων υγείας και ξενοδοχείων

Ο Άγγελος Βλάχος, μέλος των Διοικητικών Συμβουλίων του ΤΑΙΠΕΔ και του Οργανισμού Λιμένος της Θεσσαλονίκης τόνισε ότι η Θεσσαλονίκη αποτελεί τον πιο ανεκμετάλλευτο προορισμό κρουαζιέρας στην Ευρώπη, παρά τα σημαντικά ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα (εγγύτητα σε χώρους πολιτιστικού ενδιαφέροντος, ελκυστική τιμολογιακή πολιτική λιμένος, γαστρονομία, δυνατότητα ψυχαγωγίας), καλώντας τους εμπλεκόμενους φορείς να ενώσουν τις δυνάμεις τους προκειμένου να αναδειχθεί η Θεσσαλονίκη ως προορισμός. Αναφορικά με το 2017, ο κ. Βλάχος εκτίμησε ότι δεν θα αποτελέσει ευνοϊκή χρονιά για τον κλάδο της κρουαζιέρας λόγω της αποσταθεροποίησης της ανατολικής μεσογείου και την ανάδειξη νέων κερδοφόρων αγορών.

Η ∆ιευθύντρια Ποιοτικών Περιοχών & Μονοπατιών, Γερμανικός Σύνδεσμος Πεζοπορίας κα. Liane Jordan αναφερόμενη στην Ελλάδα δήλωσε: “Στην Ελλάδα το δυναμικό για πεζοπορικό τουρισμό είναι εξαιρετικά μεγάλο και ευχόμαστε όλες οι περιοχές να μπορέσουν να αναπτύξουν αυτό τον τομέα και να φέρουν πολλούς πεζοπόρους στην Ελλάδα, μιας και η Ελλάδα αποτελεί ένα παράδεισο για τον πεζοπορικό τουρισμό”.

Το Ιδρυτικό Μέλος & Γ.Γ. του Ελληνικού Συνδέσμου Τουρισμού Υγείας, κ. Ζαχαρίας Καπλανίδης υπογράμμισε ότι: “O Τουρισμός αποτελεί την βαριά βιομηχανία της χώρας μας, ωστόσο όλοι γνωρίζουμε τα τελευταία νούμερα, τα οποία είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά αλλά επίπλαστα. Επίπλαστα γιατί αποτελούν αποτέλεσμα του ασταθούς περιβάλλοντος δίπλα μας”, θέτοντας το ερώτημα “τι θα συμβεί αύριο αν ομαλοποιηθεί η κατάσταση στην Τουρκία?”. Θα γυρίσουμε πίσω, στα πραγματικά νούμερα όπως ανέφερε με αποτέλεσμα την ύφεση. Προκειμένου να το αποφύγουμε, υπάρχει η ανάγκη για δημιουργία νέων δυναμικών προϊόντων και άνοιγμα σε νέες αγορές όπως ο ιατρικός τουρισμός. “Η Ελλάδα είναι φανερό ότι στον τομέα των σοβαρών ασθενειών αντιμετωπίζει σοβαρό ανταγωνισμό. Είναι όμως πολύ έτοιμη σε θέματα που σχετίζονται με την αποκατάσταση, την τεχνίτη γονιμοποίηση, την ιαματική ιατρική, τα διατροφικά πρότυπα και θέματα που άπτονται οδοντιατρικής και οφθαλμολογικής φύσης”. Για την επίτευξη όλων αυτών θα πρέπει να υπάρξει συσπείρωση και πρωτοβουλία του ιδιωτικού τομέα.


Μεγάλοι Χορηγοί
: Google, Hellenic Seaways, KPMG, Τράπεζα Πειραιώς, VISA
Χορηγοί: ACT – American College of Thessaloniki, Άκτωρ Facility Management, Alpha Bank, Διεθνές Αεροδρόμιο ‘Ελευθέριος Βενιζέλος’, Ελληνικά Υδατοδρόμια, Ellinair, Embryolab, Eurobank,Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, Miraggio Thermal Spa Resort, The MET Hotel, Noisis, Vimar, White Water West
Υποστηρικτές: ΑΧΑ Ασφαλιστική, ΔΕΘ- Helexpo, Δημάκης, ICAP, Σουρωτή, Ξανθάκης
Αρωγός: ΕΖΑ, Triton
Υπό την αιγίδα: ΣΕΤΕ
Με την υποστήριξη: Ελληνο-Γερμανική Συνέλευση, HAPCO, Πανελλήνιος Ομοσπονδία Ξενοδόχων, Ελληνικός Σύνδεσμος Τουρισμού Υγείας, Thessaloniki Convention Bureau και Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης.
Χορηγοί Επικοινωνίας: Οι εφημερίδες Δημοκρατία, Μακεδονία & Τύπος Θεσσαλονίκης όπως επίσης και τα περιοδικά Business Partners, Καινοτομία & Ανάπτυξη και Χρήμα & Τουρισμός
Χορηγοί Διαδικτυακής Επικοινωνίας: Euro2day.gr, ka-business.gr, Livemedia.gr, Money-tourism.gr, Omorfa Taxidia, Press724.gr, Seleo.gr, TravelDailyNews.gr, Travellingnews.gr, Typosthes.gr, Voria.gr
Ραδιοφωνικός & Τηλεοπτικός Χορηγός Επικοινωνίας: Focus FM, FM100, TV100

- Τέλος –

Υπεύθυνη Γραφείου Τύπου
Ηλιάς Γεραφέντη
210 6450051 - 697 0808764
eliasg[at]one9six.com

 

GRAND SPONSORS
1  2    3
4  4b 
SPONSORS  
  5   6   7
  8 9  9b 
10 11 12
  13   15 14 
16 17 
SUPPORTERS
17b 18 19
20 21 21b
CONTRIBUTORS
22 22b
UNDER THE AUSPICES 
23
   WITH THE SUPPORT OF
 24 25   26
 27   28   29
   COMMUNICATION SPONSORS
  30   31   32
 33 34  34b 
WEB SPONSORS  
 35 36  36b 
37 37b 38
39    40 41 
  42   43   44
RADIO SPONSORS
45 46 47
FaLang translation system by Faboba